غذای خشک سگ پامرانین

نارسه پت
6 مرداد, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

مهم ترین عوامل انتخاب عذای خشک سگ پامرانین چیست ؟

اگر شما به نگهداری و یا خرید سگهای نژاد پامرانین علاقه دارید یکی از مهمترین موضوعاتی که باید به آن توجه داشته باشید انتخاب غذای خشک سگ پامرانین است.

سگ ها موجودات مهربون و دوست داشتتنی هستند که از میان این سگها , سگ‌های نژاد پامرانین پشمالو و زیبا هستند، که با جثه‌ای کوچک پر انرژی دارای روحیه‌ای شاد بوده و به دلیل مجموعه خصوصیات گفته شده و سرزندگی و نشاط سگ‌های این نژاد، انتخاب غذای خشک سگ پامرانین موضوع مهمی است. معمولا بسیاری از افراد خواهان نگه‌داری کردن از این سگ‌ها هستند.اما نگه‌داری از این سگ‌ها هم مانند نگه‌داری از هر حیوان خانگی اصول خاص خود را دارد.

یکی از موارد بسیار مهمی که در نگهداری از سگ پامرانین باید به آن توجه کنید، غذای خشک سگ پامرانین است. همان طور که غذای انسان‌های مختلف از نظر کیفیت و کمیت با یکدیگر تفاوت دارد، تغذیه سگ‌های نژادهای مختلف و حتی سگ‌های مختلف یک نژاد نیز با یکدیگر متفاوت است.

غذای خشک سگ پامرانین

آرواره این سگ‌های پامرانین کوچک است و این موضوع تاثیر بسیار مهمی روی تغذیه این سگ‌ها دارد. از این رو قبل از انتخاب و خرید غذا برای سگ نژاد پامرانین، دانستن برخی از نکات مهم و ضروری است. در هنگام خرید غذای خشک سگ پامرانین بهتر است به این نکات توجه کرد. از خرید غذاهای نامرغوب و کیفیت پایین خودداری کنید. تغذیه سگ پامرانین اگر مناسب و ایده‌آل باشد می‌تواند جلوی بسیاری از بیماری‌های نژاد پامرانین را بگیرد.

غذای خشک سگ پامرانین باید از دانه‌های نسبتا کوچکی ساخته شده باشد زیرا اندازه فک و آرواره این سگ‌ها کوچک است و طبیعتا نمی‌توانند از غذاهای خشک دانه درشت به خوبی استفاده کنند. حجم غذای مصرفی سگ‌های پامرانین با یکدیگر متفاوت است و به فاکتورهایی مانند: سن سگ، وزن سگ، جثه سگ و… بستگی دارد.سگ‌های پامرانین بسیار فعال و پر جنب و جوش هستند در نتیجه بیشتر کالری دریافتی خود را می‌سوزانند و اگر کیفیت و حجم غذای سگ کم باشد بدن آن‌ها ضعیف و لاغر شده و حتی ممکن است بیمار شوند.

غذاهای که برای سگهای نژاد پامرانین ممنوع می باشد چیست ؟

مصرف سیر و پیاز چه به صورت خام و چه به  صورت پخته می‌تواند سگ پامرانین را مسموم و بیمار کند.به سگ پامرانین خود فندق ندهید زیرا فندق باعث ضعیف شدن عضلات پای سگ شما می‌شود. مصرف نوشیدنی‌های کافئین‌داری مانند چای و قهوه برای سگ‌های پامرانین ضرر دارد. اگر به سگ خود کشمش یا انگور بدهید، این کار باعث آسیب به کلیه‌های سگ شده و منجر به استفراغ کردن او خواهد شد. غذای خشک سگ پامرانین فاقد هر گونه از این مواد میباشد.

انواع شکلات می‌تواند باعث بروز مشکلات قلبی، رعشه، تنش و استفراغ در آن‌ها شود. همچنین مصرف آلو، آلبالو، هلو و خرما برای سگ شما مضر است و مصرف کردن این مواد می‌تواند باعث بیمار شدن سگ پامرانین شما شود.الکل، آبنبات، غذاهای شور مانند چیپس سیب‌زمینی غذاهای شیرین شده مانند آدامس، کیک و محصولات پخته و نیز آووکادو برای سگ‌های پامرانین مضر و آسیب رسان است. در ترکیبات غذای خشک سگ پامرانین به دقت به این موضوع پرداخته است.

بهترین برند غذای خشک سگ پامرانین چیست؟

بهترین غذا برای این سگ ها غذاهای خشک مخصوص است زیرا دندان و لثه های سگ را سالم نگه می دارند و تمامی ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز حیوان را دارا می باشند. از این رو غذای خشک سگ پامرانین رویال کنین یکی از بهترین برندهای روز دنیاست که میتواند تمام نیازهای سگ شما را برآورده کند. به این نکته توجه داشته باشید که  حساسیت غذایی در پامرانین ها نسبتا شایع است به همین دلیل شما باید غذاهای مختلف با طمع های متفاوت برای سگ خود از پت شاپ نارسه تهیه کنید.

غذای خشک سگ پامرانین-دسته محصولات غذایی

سخن پایانی

نگهداری سگ پامرانین خیلی مهم است این سگها با توجه به ظاهری زیبا با موهای بلند و درخشانی که دارند نیاز به مراقبت می باشند هم از لحاظ بهداشت پوست و مو و هم از لحاظ تغذیه , این سگهای زیبا معمولا با گوارشی حساس هستند که نیاز به یک غذای سالم و مفید دارند تا تمام نیازهای این سگ زیبا را برآورده کند. از این رو غذای خشک سگ پامرانین رویال کنین یکی از بهترین برندهای روز دنیا که ساخت کشور فرانسه می باشد بهترین گزینه برای نیازهای سگ پامرانین می باشد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.